Saturday 6 April 2013

Blog baru ?

Assalamualaikum...

Dang ! I'm back with my new blog, new life, new stories and everything that totally new things to share in here.
       Well, macam yang korang baca kat post title entry ni, aku bukanlah baru dalam dunia blog ni sebab ni kali kedua aku  buat blog sebab first blog aku dah delete atas sebab sebab tertentu. Tahu tak? macam jakun gila aku nak tekan huruf huruf kat lappy ni untuk di publishkan. Hahaha. *its really awkward u know.

Tapi takpe, disebabkan terlalu banyak sangat cerita yang terlalu lama dipendam dalam hati ni, now aku boleh luahkan apa apa je kat blog ni. Aku tak hadap pun followers beriban sebab ni diary hidup aku. Hopefully, blog ni akan dapat bertahan sampai ke anak cucu. kekeke. Okay lah, done with my first entry to publish. ^^

No comments:

Post a Comment